افغانستان تسلیت / دو انفجار در شهر مزارشریف؛ دو کودک کشته Ùˆ Û¹ نفر زخمی شدند / پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر.

ریاست دفتر مقام عالی لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، در مقابل کوچۀ پخته فروشی، بلاک¬های . ستره محکمه مراتب تسلیت وهمدردی عمیق خویش را نسبت به شهادت قاضی محمد سالم فرزند محمد ظاهر سرپرست محکمه . سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد. گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است .

بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . عکس شمع سیاه عزا - کامل (هلپ کده)
عکس شمع سیاه عزا - کامل (هلپ کده) from dl.helpkade.com
پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر. سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. ستره محکمه مراتب تسلیت وهمدردی عمیق خویش را نسبت به شهادت قاضی محمد سالم فرزند محمد ظاهر سرپرست محکمه . داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. پیام تسلیت رهبری لوی څارنوالی دولت جمهوری اسلامی افغانستان. 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است . شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم.

گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است .

در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع . داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. در نتیجه یک انفجار در مسجدی در ولایت قندوز در شمال افغانستان ده‌ها نمازگزار کشته و زخمی شدند. پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر. ستره محکمه مراتب تسلیت وهمدردی عمیق خویش را نسبت به شهادت قاضی محمد سالم فرزند محمد ظاهر سرپرست محکمه . گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است . دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک . پیام تسلیت ستره محکمه جمهوری اسلامی افغانستان. ریاست دفتر مقام عالی لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، در مقابل کوچۀ پخته فروشی، بلاک¬های . بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه .

2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. پیام تسلیت ستره محکمه جمهوری اسلامی افغانستان. گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است . پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر. دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد.

ریاست دفتر مقام عالی لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، در مقابل کوچۀ پخته فروشی، بلاک¬های . دو انفجار در شهر مزارشریف؛ دو کودک کشته Ùˆ Û¹ نفر زخمی شدند
دو انفجار در شهر مزارشریف؛ دو کودک کشته و ۹ نفر زخمی شدند from ichef.bbci.co.uk
داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد. شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. ریاست دفتر مقام عالی لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، در مقابل کوچۀ پخته فروشی، بلاک¬های . در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع . به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک . بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است .

ستره محکمه مراتب تسلیت وهمدردی عمیق خویش را نسبت به شهادت قاضی محمد سالم فرزند محمد ظاهر سرپرست محکمه .

شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. در نتیجه یک انفجار در مسجدی در ولایت قندوز در شمال افغانستان ده‌ها نمازگزار کشته و زخمی شدند. دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد. سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. پیام تسلیت رهبری لوی څارنوالی دولت جمهوری اسلامی افغانستان. به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک . ریاست دفتر مقام عالی لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، در مقابل کوچۀ پخته فروشی، بلاک¬های . داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است . ستره محکمه مراتب تسلیت وهمدردی عمیق خویش را نسبت به شهادت قاضی محمد سالم فرزند محمد ظاهر سرپرست محکمه . پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر.

در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع . پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر. بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک . عکس شمع سیاه عزا - کامل (هلپ کده)
عکس شمع سیاه عزا - کامل (هلپ کده) from dl.helpkade.com
پیام تسلیت رهبری لوی څارنوالی دولت جمهوری اسلامی افغانستان. شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. پیام تسلیت ستره محکمه جمهوری اسلامی افغانستان. داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. در نتیجه یک انفجار در مسجدی در ولایت قندوز در شمال افغانستان ده‌ها نمازگزار کشته و زخمی شدند. در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع . دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد. سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه.

2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش.

2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. پیام تسلیت رهبری لوی څارنوالی دولت جمهوری اسلامی افغانستان. پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر. در نتیجه یک انفجار در مسجدی در ولایت قندوز در شمال افغانستان ده‌ها نمازگزار کشته و زخمی شدند. داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم. گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است . در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع . ریاست دفتر مقام عالی لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، در مقابل کوچۀ پخته فروشی، بلاک¬های . دکتر علیرضا حسینی ریس دانشگاه کوثر، در پیامی انفجار تروریستی افغانستان و کشتار جمعی از دانش آموزان مدرسه سید‌الشهدا را محکوم کرد. بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . پیام تسلیت ستره محکمه جمهوری اسلامی افغانستان. شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک .

افغانستان تسلیت / دو انفجار در شهر مزارشریف؛ دو کودک کشته Ùˆ Û¹ نفر زخمی شدند / پیام تسلیت و همدردی رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فوایدعامه به مناسبت در گذشت محمد یوسف غضنفر.. پیام تسلیت ستره محکمه جمهوری اسلامی افغانستان. در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع . شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک . بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه .

داخل و خارج كشور و همه آزاد اندیشان جهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برقراى صلح و امنيت سرتاسرى را در كشور عزيز ما افغانستان استدعا مى نماييم افغانستان. به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک .